Notities verzamelen en organiseren in OneNote
Je productiviteitssysteem is niet compleet als je je notities niet goed georganiseerd hebt. Een notitie-app zoals OneNote helpt je hierbij.
Je productiviteitssysteem is niet compleet als je je notities niet goed georganiseerd hebt. Een notitie-app zoals OneNote helpt je hierbij.
De vorige keer schreef ik over het vastleggen van je ideeën. In dit artikel laat ik je zien welke tools je daarvoor kunt gebruiken.
Denk jij ook dat je te weinig ideeën hebt? Maar áls je ze hebt, wat doe je er dan mee? Weet je eigenlijk wel hoeveel ideeën je hebt?
Labels in Evernote. In dit blog leg ik je uit wat het zijn, waarom ze zo handig zijn en hoe je ervoor zorgt dat je lijst met labels overzichtelijk blijft.
Evernote. Hoe begin je daar eigenlijk mee? En wat kun je er allemaal in bewaren? In dit blog laat ik je dat stap voor stap zien.
De inrichting van Evernote is iets waar veel mensen mee worstelen. Gebruik je één of meerdere notitieboeken? En hoe deel je de labels in?
Artikelen, notities, ideeën, links, etc. Hoe zorg jij ervoor dat je overzicht blijft houden, niets kwijtraakt en alles terug kunt vinden?
Je krijgt ineens een goed idee waar je later nog iets mee wilt. Waar laat je dat dan? Probeer je het te onthouden of noteer je het ergens?